Funkcjonalna i przejrzysta strona internetowa to niezastąpiona wizytówka każdej firmy. Interesuje Cię rejestracja domeny i nie wiesz jak zacząć? Sprawdź, czym warto się kierować przy zakupie domeny oraz jak sprawdzić dostępność domeny?
Rejestracja domeny internetowej krok po kroku
Domeny internetowe oferowane na JCHost.pl pomogą przykuć uwagę internautów i podniosą rozpoznawalność witryny w internecie! Nasz rejestrator domen nie tylko oferuje intuicyjną administrację, ale także fachową pomoc techniczną. Wykupienie domeny należy rozpocząć od znalezienia adresu strony, który powinien kojarzyć się z zakresem jej działalności. Ważny jest właściwy dobór słów kluczowych, a sama nazwa powinna być też chwytliwa i nie może być zbyt długa. Kluczowy jest również wybór końcówki domeny, czyli tzw. rozszerzenia. Dostępne są różne opcje, jak przykładowo: „.pl” – dla stron o zasięgu ogólnopolskim, „.com” – dla marek globalnych, „.org” – dla fundacji, stowarzyszeń i organizacji lub „.biz” – dla stron związanych z szeroko pojętym biznesem. Następnie konieczne jest sprawdzenie dostępności domeny – w tym celu należy użyć wyszukiwarki domen.
Rejestracja adresy – finalny etap wykupienia domeny
Gdy dostępność domeny zostanie już potwierdzona, można przystąpić do czynności rejestracyjnych – uzupełnienia aktualnych danych firmy i wniesienia opłaty za abonament. Usługi dostępne na JCHost.pl gwarantują szybką rejestrację domeny, jak również jej odnowienie po upływie okresu abonamentowego. Na uwagę zasługuje profesjonalna obsługa i pełne wsparcie podczas konfiguracji domeny, które powodują, że rejestrator ten chętnie wybierają Klienci zainteresowani kupnem domeny internetowej.