Jakie działania warto zlecić doświadczonej agencji marketingowej?

Jakie działania warto zlecić doświadczonej agencji marketingowej?

Uzyskaj rzetelną pomoc profesjonalistów z agencji PR Kraków na k-myk.pl

Akcje marketingowe powinny być ważnym elementem kreowania rozpoznawalności firmy bez względu na to czy jesteśmy dystrybutorem, usługodawcą czy producentem. Spółki oraz większe przedsiębiorstwa mają środki finansowe na utworzenie i utrzymanie swoich sekcji ds. reklamy, natomiast mniejsze biznesy, które z rzadka prowadzą akcje promocyjne, z reguły szukają wsparcia u zewnętrznych agencji reklamowych.

W czym pomoże Ci agencja reklamowa?

Agencja marketingowa to zespół kreatywnych ludzi z ogromnym doświadczeniem, mających wiele umiejętności z zakresu branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu profesjonalistów znakomicie orientujących się zarówno w sferze kampanii promocyjnych w sieci (animacje i filmy viralowe, social media), tradycyjnych mediów, jak i grafiki użytkowej (również DTP), agencja reklamowa gwarantuje klientom wszechstronną obsługę. Nowe marki mogą zamówić przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i wzorami akcydensów (koperty, papier firmowy czy wizytówki), a te które dysponują już swoim logo mają pewność, iż zostanie ono poprawnie użyte podczas tworzenia materiałów reklamowych – kalendarzy, ulotek, billboardów bądź stoisk targowych. Agencja marketingowa napisze również przyciągające, unikatowe teksty na stronę www zamawiającego oraz opracuje strategię kontaktów z odbiorcami poprzez popularne media społecznościowe, takie jak Twitter, Instagram i Facebook.

Kiedy warto zdecydować się na współpracę z agencją marketingowa?

Usługi świadczone przez agencje marketingowe kierowane są zwłaszcza do przedsiębiorstw, które nie dysponują swoim działem promocji. Jednak nie oznacza to, iż to jedyny model współpracy. Praca agencji często polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w przedsiębiorstwie działowi ds. reklamy i marketingu. Na przykład, jeśli nie ma on doświadczenia w organizacji sympozjów, spotkań z klientami bądź targów wymagających zazwyczaj drobiazgowego planowania, te obowiązki można zlecić zewnętrznej agencji marketingowej. Może ona też posłużyć za narzędzie wspierające budowę wykwalifikowanego i zgranego zespołu pracowników – należy powierzyć jej organizację imprezy integracyjnej lub przygotowanie programu kursów. Na rynku działają tysiące agencji marketingowych, należy jednakże wybierać te, które dają dostęp do obszernego grona wykwalifikowanych ekspertów. Umożliwi to delegowanie wszystkich przedsięwzięć promocyjnych jednej agencjii w rezultacie – łatwiejszy nadzór nad wizerunkiem marki oraz integralnością kampanii.

Nasze dane kontaktowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]