Google radzi, jak rozpoznać dobrą firmę SEO

Google radzi, jak rozpoznać dobrą firmę SEO

Czym wyróżnia się dobra agencja SEO? Więcej na www.youtube.com.

Gdy masz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę firmową, na pewno po czasie rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, żeby pojawiała się ona wysoko w rezultatach wyszukiwania. Wiadomo przecież, iż w dzisiejszych czasach widoczność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, bo to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak zatem zatrudnić dobrą agencję SEO? Polecamy kierować się wskazówkami profesjonalistów.

Google radzi, jak rozpoznać rzetelną firmę SEO

Nie można zaprzeczyć, że cały sektor usług SEO, czyli działań związanych z optymalizacją stron www pod wyszukiwarki, zaistniała i bezustannie rozwija się zasadniczo wyłącznie za dzięki wyszukiwarce Google. Mimo istnienia licznych opcji, jak między innymi Yandex, Bing lub Rambler, nadal kluczowe są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto potrzebuje być widocznym w sieci, musi spróbować powalczyć o swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku usług, gdzie konkurencja jest mocna, najczęściej jest to trudne bez doradztwa speców z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których koncepcja optymalizacji stron jest nowością, i udostępniło krótki film o tym, jak wybrać solidną firmę SEO.

Podstawowe cechy solidnej agencji SEO

Pracownik Google z ponad 10-letnim stażem punkt po punkcie tłumaczy, jak zidentyfikować rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród najistotniejszych cech między innymi:

  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dogłębnego audytu strony,
  • zdolność estymacji czasu i budżetu koniecznego do wykonania zakładanych wdrożenia,
  • zapewnienie witrynie wsparcia technicznego oraz praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • nieprzerwany monitoring stanu strony oraz regularną analizę jej statystyk,
  • zapewnienie witrynie wsparcia technicznego oraz praca nad podniesieniem jej użyteczności,
  • dbałość o całościową widoczność strony www, a nie tylko zdobywanie pozycji w wyszukiwarce na określone słowa kluczowe.

Przedstawicielka firmy Google podkreśla także, że rzetelna firma SEO nigdy nie obieca znakomitych rezultatów z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony www jest procedurą długotrwałym, w szeregu przypadków dającą widoczne rezultaty zazwyczaj po paru miesiącach działań.