Przenośne pawilony handlowe – niezastąpione na targach i wystawach

Przenośne pawilony handlowe – niezastąpione na targach i wystawach

Pawilony są przydatne w każdym przedsiębiorstwie z branży handlowej. Mogą stanowić dopełnienie sklepu stacjonarnego albo też być głównym miejscem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się podczas giełd i podobnych imprez, a oprócz tego, ze względu na szybki montaż i mobilność, wykorzystuje się je na przykład do prowadzenia sprzedaży w miejscowościach letniskowych lub na sezonowych wyprzedażach. Aby pawilon handlowy dobrze pełnił swoje funkcje, powinien być właściwie dobrany do potrzeb użytkownika. Na co zatem zwracać uwagę przy jego wyborze?

Pawilon handlowy – jak wybrać?

W ofercie producentów znajdziemy różne typy przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich zalicza się do jednej z dwóch grup – pawilonów namiotowych lub ze sztywnymi ścianami. Te ostatnie wytwarzane są na przykład z płyty obornickiej albo drewna. Cechuje je stosunkowo szybki montaż, jednak ich przenośność jest dużo mniejsza niż pawilonów namiotowych. Są też od nich zdecydowanie droższe, przez co polecane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję portierni, kas biletowych lub kiosków.

Pawilon namiot – kiedy warto go posiadać?

Jeżeli pawilon handlowy ma być raz za razem przestawiany lub najważniejsza jest dla nas cena, najlepszym wyborem będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego rodzaju konstrukcje odznaczają się znaczną trwałością, będąca wynikiem użycia do ich produkcji najwyższej klasy surowców. Zarówno powłoki, jak i rury, z których wykonane są szkielety, są odporne na uszkodzenia mechaniczne oraz trudne warunki atmosferyczne. To sprawia, że namiotowe pawilony handlowe, o ile będą prawidłowo konserwowane, posłużą kilkanaście lat – także przy intensywnym użytkowaniu.