Przed właścicielami marek, którzy planują promocję lub jadą na targi, często pojawia się dylemat, jaki gadżet reklamowy przygotować. Powinien on nie tylko przyciągnąć uwagę klientów, ale też być na tyle praktyczny, żeby codziennie go wykorzystywali i dzięki temu utrwalali przywiązanie do marki. Takim gadżetem są m.in. torby z logo firmy.
Typy toreb z nadrukiem
Sprawdzając katalogi firm zajmujących się nadrukami na gadżetach promocyjnych w mgnieniu oka zauważymy, iż pod frazą “torba” ukrywa się kilka produktów. Są to miedzy innymi torby na zakupy – bardzo funkcjonalny i zapewne najpopularniejszy gadżet promocyjny. Nadruk logo bądź nazwy eventu na bawełnianych, płóciennych i jutowych torbach na ramię zawsze pięknie się prezentuje, a jednocześnie jest dostatecznie trwały, żeby przez długi czas zachować się na materiale. Dodatkowym atutem takich toreb jest ich koszt. W zależności od wielkości zamówienia oraz typu torby, cena w większości wypadków rozpoczyna się od paru złotych za jedną sztukę. Logotypy nanosi także na torbach sportowych, konferencyjnych czy na laptopa. Są to akcesoria, które docenią np. organizatorzy dużych sympozjów oraz pokazów. Rzecz jasna, cena toreb tego typu i nadruku na nich jest w takich przypadkach dużo wyższa – sięga nawet do kilkudziesięciu złotych.
Gdzie warto złożyć zamówienie na torby z nadrukiem?
Firmy organizujące działania marketingowe zwykle zamawiają więcej niż jeden rodzaj gadżetów. Winny więc złożyć zamówienie w hurtowni z gadżetami, która w swojej ofercie posiada jeszcze przynajmniej kilkanaście innych artykułów reklamowych do zadruku. Razem z torbami na ramię warto zdecydować się np. na nadruk na plecakach typu worek, kosmetyczkach czy innych przydatnych produktach z tkaniny lub dodać do zamówienia o typowe gadżety reklamowe, jak smycze, ołówki oraz długopisy, które nieustająco cieszą się zainteresowaniem klientów.