Custom Publishing

Custom Publishing

Skieruj się tutaj jeśli jesteś zainteresowany custom publishing

Custom publishing jest to narzędzie marketingowe bazujące na wydawaniu różnych biuletynów. Jest to technika kompleksowej obsługi zleceń w zakresie wydawnictw papierowych. Firmy podejmują się prac polegających zarówno na zaplanowaniu projektu danego biuletynu, czy ulotki, ale też na kontynuacji wydawania następnych części istniejącego już wydawnictwa.

Custom publishing – jak wygląda w praktyce?

Firmy, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji PR-owej, wydawniczej oraz redakcyjnej. Do publikacji tego typu zalicza się:

  • magazyny tradycyjne (papierowe),
  • newslettery,
  • magazyny internetowe (e-ziny),
  • różnego rodzaju katalogi,
  • książki,

Cele custom publishingu

Do zadań custom publishingu zalicza się osiąganie celów marketingowych, celów z zakresu public relations oraz komunikacyjnych, takich, jak:

  • pozyskiwanie nowych kontraktów,
  • wpływanie na lojalność klientów,
  • budowanie i zwiększanie świadomości marki,
  • efektywna komunikacji wewnętrznej służącej: informowaniu, motywowaniu, integrowaniu, edukowaniu oraz budowaniu kultury firmowej.

Nasze dane kontaktowe:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]