Skieruj się tutaj jeśli jesteś zainteresowany custom publishing
Custom publishing jest to narzędzie marketingowe bazujące na wydawaniu różnych biuletynów. Jest to technika kompleksowej obsługi zleceń w zakresie wydawnictw papierowych. Firmy podejmują się prac polegających zarówno na zaplanowaniu projektu danego biuletynu, czy ulotki, ale też na kontynuacji wydawania następnych części istniejącego już wydawnictwa.
Custom publishing – jak wygląda w praktyce?
Firmy, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji PR-owej, wydawniczej oraz redakcyjnej. Do publikacji tego typu zalicza się:
- magazyny tradycyjne (papierowe),
- newslettery,
- magazyny internetowe (e-ziny),
- różnego rodzaju katalogi,
- książki,
Cele custom publishingu
Do zadań custom publishingu zalicza się osiąganie celów marketingowych, celów z zakresu public relations oraz komunikacyjnych, takich, jak:
- pozyskiwanie nowych kontraktów,
- wpływanie na lojalność klientów,
- budowanie i zwiększanie świadomości marki,
- efektywna komunikacji wewnętrznej służącej: informowaniu, motywowaniu, integrowaniu, edukowaniu oraz budowaniu kultury firmowej.
Nasze dane kontaktowe:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]